11 oktober 2024

Supportfunktioner bliver samlet på ny platform

Som noget nyt samler vi support- og helpcenter for vores softwareprodukter KirPACS og KirCACS under det nye navn KirSuite. Det gør vi for at forbedre vores kundeservice og give et mere sammenhængende supportmiljø for brugerne af begge systemer.

KirSuite bliver din indgang til vores supportere. Det er her, du skal skrive tickets i vores nye ticketsystem, og her kan du finde brugerhåndbog, generel information, vejledninger og Q&A, som tidligere lå under KirCACS Forum.

Har du indsendt en ticket via det gamle ticketsystem i KirCACS, skal du ikke være bange for, at den er gået tabt. Alle gamle tickets vil blive besvaret så hurtigt som muligt.

Det er vigtigt at understrege, at KirPACS og KirCACS forbliver adskilte produkter, da de tjener forskellige formål.

Ved at samle support- og helpcenter under KirSuite, ønsker vi at sikre, at vores brugere får den bedst mulige assistance, uanset hvilket produkt de arbejder med.

Vi ser frem til at skabe en endnu bedre oplevelse for vores brugere med KirSuite.

Læs mere om KirSuite i artiklen Kirsuite – ny samlet supportplatform og det nye ticketsystem i artiklen Sådan bruger du det nye ticketsystem.

Om KirCACS

KirCACS er kiropraktorernes eget kliniske dataarkiverings- og kommunikationssystem. Det er udviklet i samarbejde med kiropraktorer til kiropraktorer. Derfor indeholder KirCACS de centrale funktioner, som klinikkerne ønsker sig af et moderne IT-system.

Vil du vide mere?